نخاله: شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان موفقیت‌های بزرگی را برای مقاومت و منطقه رقم زدند 

20:14 - 07 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۴۹۰
نخاله: شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان موفقیت‌های بزرگی را برای مقاومت و منطقه رقم زدند 
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان موفقیت‌های بزرگی را برای مقاومت و منطقه رقم زدند، اظهار کرد: این شهیدان مواضع کشور‌های مختلف را به فلسطین نزدیک‌تر کردند.

خبرگزاری میزان - زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین پنجشنبه، هفتم تیر در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت رئیس‌جمهور و همراهان که در مصلی تهران برگزار شد، اظهار کرد: به همراه هیئتی از سران مقاومت فلسطین به تهران آمده‌ایم تا در این روز غم‌انگیز در کنار شما باشیم و اعلام کنیم که راه این شهدا را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه آمده‌ایم تا یاد رئیس‌جمهور عزیز ایران را گرامی بداریم، کسی که در منطقه نقش بی‌بدیلی داشت و کار‌های بزرگی را انجام داد که بخشی از آن‌ها را می‌دانیم و بخشی از آن‌ها را هم اطلاعی نداریم، اظهار کرد: همچنین شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان موفقیت‌های بزرگی را برای مقاومت و منطقه رقم زدند و مواضع کشور‌های مختلف را به فلسطین نزدیک‌تر کردند.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: این یک موفقیت برای فلسطین و تمام منطقه بود.

نخاله ادامه داد: شهید رئیسی با تمام قدرت به نام ایران و جمهوری اسلامی ایران از فلسطین در تمامی محافل بین‌المللی دفاع کرد و این سخنان همچنان به قوت خود ادامه دارد و موثر است؛ ما در عملیات طوفان الاقصی از حمایت ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران همواره یاد می‌کنیم و مواضع رئیس‌جمهور ایران و وزیر خارجه شهید ایشان را در حمایت از فلسطین فراموش نمی‌کنیم.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: به این مناسبت از ملت ایران، مسئولین جمهوری اسلامی و در راس آن‌ها رهبری معظم انقلاب اسلامی به دلیل حمایت مستمر از مقاومت و ملت فلسطین تشکر می‌کنم؛ به امید خدا با هم به سمت پیروزی قدس و فلسطین با یکدیگر ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *